Secebis Kenangan Untuk Tatapan Semua

Walaubagaimanapun alim seseorang itu, dia tidak akan dapat manfaat daripada ilmunya selagi ilmunya tidak berpedoman kepada akal. (Lukmanul Hakim) Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

Tuesday, October 14, 2008

::Saya nak buat tag::

Oleh kerana saya dah penat buat keje kat opis ni, saya layan tag sat dari blog kawan baik saya, riena..

1.Berapa pasang baju raya anda taun ni dan kaler apekah?
:: 2 = maroon sama dgn gegirl tuk first day raya, ungu kebiruan untuk 2nd day raya

2.Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
:: lemang even kat penang tu famous dgn ketupat daun palas

3.Apakah biskut raya kegemaran anda?
:: TART Nenas, always in my heart!chewah

4. Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?
:: tak dapat pun duit raya...untuk bebudak dalam RM200 jugak la termasuk untuk adik2 kat penang tu.

5. Apakah aktiviti malam raya korang?
:: mlm raya saya kat rumah atok hubby di bagan datoh...banyak aktiviti (iron tudung saya, sambil tgk tv & layan Nina jer la..)

6.Who to tag?
~Diana
~HanaSyakirah
~Erin
~Mama Hannah

Kalau nama yg tak di mention nak buat, dipersilakan..enjoy guys!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home