Secebis Kenangan Untuk Tatapan Semua

Walaubagaimanapun alim seseorang itu, dia tidak akan dapat manfaat daripada ilmunya selagi ilmunya tidak berpedoman kepada akal. (Lukmanul Hakim) Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker

Thursday, October 30, 2008

::Sehari di Cameron Highlands::

Kami sekeluarga ke Cameron Highlands masa Deepavali pada 27/10/08. Hajat nak ziarah opah & atuk sedara hubby yg menetap di Taman Sedia, CH..Kami bertolak awal dalam 5 pagi..dan sampai di sana lebih kurang 9 lebih..Round dl seluruh Cameron, pegi ke Tanah Rata, Berinchang, Strawberry Farm dll. Singgah makan di Tanah Rata...Sempat masak nasi lemak dgn ayam goreng berempah untuk kami makan. Nak beli kat atas tu, mahal sgt..kalu dtg ramai2 better masak.. MIL masak nasi impit dan rendang daging..
Sampai di rumah Opah dalam pukul 12.30 camtu...borak2 semua, tengahari lunch kat situ dalam kol 2 ptg camtu..sempat tido kejap.Hubby kena rehat cukup sebab nak memandu balik nanti. Bila tak bermalam ni, kena betul rehat la. Dalam pukul 4.30 kami bertolak balik..Singgah jap di pasar malam Berinchang sbb nak beli ole2 untuk dibawa balik. Beli bunga segar, strawberry, baju untuk anak2 jiran..Kebetulan mak ada kawan karib yg stay kat CH jugak, so singgah jap jumpa...lewat jugak la kami turun ke bawah dalam kol 6.30 ptg camtu.
Pukul 12 thg malam baru kami sekeluarga sampai di Bangi selepas hantar mentua di Klang Lama. Alhamdulillah tercapai hajat mentua nak ke CH..sbb dah mala plan, tak jadi2....:)



::My princess::


::Nina wif atuk dan opah::


::Hubby wif siblings n parent in law::

::Sefamily berlatarbelakangkan lata Islandar::

::Opah & Atuk Sedara Hubby::


::Lata Iskandar::


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home